9 patarimai, kurie padės gauti 1000 naujų klientų, naudojantis LinkedIn - Dešiniojiranka - virtualūs asistentai
Jeigu Jūsų pagrindiniai klientai yra verslininkai, LinkedIn socialinis tinklas leidžia pasiekti Juos lengviau ir greičiau. Patarimai, kurie padės surasti ir gauti naujų klientų.
Linkedin, Linkedin reklama, Linkedin profilis, Linkedin grupė, socialinis tinklas, socialiniai tinklai
16578
single,single-post,postid-16578,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.6.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.6.2,vc_responsive

9 patarimai, kurie padės gauti 1000 naujų klientų, naudojantis LinkedIn

18 Jan 9 patarimai, kurie padės gauti 1000 naujų klientų, naudojantis LinkedIn

linkedin

Kiekvieną dieną mūsų akys užkliūna už begalės straipsnių, susijusių su socialiniais tinklais Facebook, Twitter, LinkedIn ir kitais – aprašoma nauda verslui, įvairios komunikacijos ir reklamos strategijos ir dar daug visko.

Mes esame tikri, kad komunikuoti socialiniuose tinkluose su savo bendruomene būtina, tačiau tai daryti būtina kompleksiškai.

LinkedIn – socialinis tinklas skirtas profesionalams, orientuotas į verslo sektorių. Taigi, jeigu Jūsų pagrindiniai klientai yra verslininkai, šis socialinis tinklas leidžia pasiekti Juos lengviau ir greičiau.

2015 m. Spalio mėnesio duomenimis LinkedIn socialiniame tinkle buvo užsiregistravę per 400 milijonų unikalių vartotojų.

Lietuvoje šis socialinis tinklas tampa vis populiaresnis.

Verslo Žinių žurnalisto D. Versecko atlikto tyrimo duomenimis, ieškant tam tikrų įmonių vadovų Facebook ir LinkedIn socialiniuose tinkluose, daugiau vadovų profilių buvo rasta būtent pastarajame socialiniame tinkle.

Toliau pateiksime informaciją, kaip naudotis socialiniu tinklu LinkedIn, kad gautumėte kuo daugiau potencialių verslo kontaktų ir klientų (angl. Leads).

Kaip tapti populiariu LinkedIn socialiniame tinkle?

 

1. Susikurkite patrauklų profilį

Jūs esate žmogus ir LinkedIn socialiniame tinkle bendrausite su žmonėmis. Todėl turite sukurti tvarkingą profilį, kuris realiai „atvaizduotų“ Jus ir Jūsų turimą patirtį.

Internetinio marketingo ekspertas Neil Patel teigia, kad jūsų profilyje svarbiausi šie elementai:

  • vardas ir nuotrauka
  • trumpas aprašymas apie Jus

Vardas. Savo vardo žinoma nekeiskite, parašykite savo tikrą vardą ir pavardę.

Nuotrauka. Įkelkite nuotrauką, kurioje matosi jūsų veidas. Merginos, per daug makiažo, ekscentriškų šukuosenų ar auskarų nereikia demonstruoti! Įsivaizduokite, kad einate į pokalbį dėl darbo.

Trumpas aprašymas apie Jus. Pagalvokite apie žmones, kurie galėtų būti Jūsų klientai. Ar tai įmonės vadovai? Galbūt įmonės įkūrėjai? Susikurkite aprašymą, kuris pritrauktų Juos. Pvz.: CEO of (Jūsų įmonės pavadinimas) arba Marketing expert at (Jūsų įmonės pavadinimas).

2. Stebėkite, kas peržiūrėjo Jūsų profilį

LinkedIn socialiniame tinkle gaunate informaciją, kad Jūsų profilis buvo peržiūrėtas. Taip pat galite matyti, kas būtent peržiūrėjo jį.

Internetinio marketingo ekspertas ir sėkmingo startup‘o įkūrėjas John Rampton pradėjo sekti kiekvieną žmogų, kuris peržiūrėjo jo profilį LinkedIn‘e. Tai padėjo jam užmegzti daug verslui naudingų kontaktų.

Tiesa, tam, kad pamatytumėte visus Jūsų profilį peržiūrėjusius asmenis, turėsite savo profilį „pagerinti“ įsigydami Premium planą LinkedIn‘e.

Jūsų profilį peržiūrėjusius žmones tiesiog pridėkite prie savo kotaktų sąrašo (angl. Connect) parašydami trumpą žinutę.

3. Sukurkite grupę

Ši strategija, žinoma, ilgalaikė, tačiau veikia puikiai, nes grupė gali būti orientuota į tam tikrą tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui:

  • Lietuvos Marketingo profesionalai
  • Statybų ekspertai

 

Kurdami grupę nepamirškite, kad jos nariais turi tapti žmonės, kurie yra potencialūs Jūsų klientai.

Grupės pavadinimas turi skambti „kietai“, o žmogus, tapdamas grupės nariu, turi jaustis tikras profesionalas. Tai turi būti prestižinė grupė.

Norėdami sukurti savo grupę LinkedIn socialiniam tinkle, galite naudotis šia nuoroda.

grupe linkedin

Užpildykite kelis laukelius, įkelkite grupės logotipą (jį galite sugalvoti patys, ar tiesiog užsakyti, kad jį sukurtų laisvai samdomas dizaineris arba žmogus, užsiregistravęs Fiverr.

Prieš pradėdami į savo grupę kviesti kitus narius, patalpinkite kelis pranešimus (angl. posts), kad pirmiems prisijungusiems nariams grupė neatrodytų „tuščia“.

Pirmaisiais grupės pranešimais gali tapti populiarūs straipsniais Jūsų srityje. Tai yra, jeigu grupė skirta marketingo ekspertams, galite pasidalinti kokiu nors straipsniu iš Entrepreneur ar kitų populiarių internetinių svetainių, susijusių būtent su marketingu.

4. Dalinkitės pranešimais

Jeigu Jūsų potencialūs klientai yra marketingo vadovai, alinkitės kitų įmonių ar grupių patalpinta informacija, susijusia su marketingu.

Norėdami pasidalinti Jums patikusiu pranešimu, tiesiog paspauskitę „Share an update“ mygtuką. Taip visi žmonės, kurie yra „Jūsų draugai“, savo metraštyje pamatys, kuo pasidalinote. Taip atrodysite tikras savo srities ekspertas.

5. Susikurkite potecialių klientų sąrašą

Apsibrėžkite, kas yra Jūsų klientai. Tuomet pasinaudokite Linkedin išplėstine paieška (ją rasite paspaudę Advanced search mygtuką, kuris yra šalia paieškos laukelio).

Linkedin advanced searxh

Marketingo ekspertas Neil Patel rekomenduoja pradėti rinkti savo sąrašą pasirenktant pareigų pavadinimą (angl. Title), veiklos sritį (angl. Industry) ir vietą (angl. Location).

Jūsų tikslas – susirinkti apie 500 – 1000 potencialių klientų ilgio sąrašą.

6. Užmegzkite asmeninį kontaktą

Turėdami potencialių klientų sąrašą, kiekvieną iš jų pakvieskite pridėti jus prie jų kontaktų sąrašo (angl. Connect).

Nepamirškite, kad esate sukūrę savo grupę LinkedIn, galite tuo pasididžiuoti ir pridėti prie savo pareigų ar vykdomų funkcijų Jūsų asmeniniame profilyje. Pavyzdžiui: Marketing expert and founder of Lietuvos Marketingo profesionalai group.

Kviesdami žmones iš savo kontaktų sąrašo, parašykite kiekvienam Jų patrauklią žinutę:

Sveiki (vardas), radau Jūsų profilį LinkedIn ir manau, kad abu galime būti naudingi vienas kitam. Jeigu sutinkate, prašau pridėkite mano prie savo kontaktų sąrašo. Iš anksto dėkoju, (vardas).

Ne kiekvienas žmogus, esantis Jūsų kontaktų sąraše ir gavęs tokią žinutę, sutiks tapti Jūsų „draugu“. Tuomet galite peržiūrėti jo profilį prieš rašydami jam žinutę, ir parašyti jam kažką tikrai asmeniško:

Sveiki (vardas), radau Jūsų profilį LinkedIn ir manau, kad abu galime būti naudingi vienas kitam. Peržiūrėjęs Jūsų profilį pastebėjau, kad dirbote įmonėje (pavadinimas), aš irgi ten dirbau arba aš ten dabar dirbu. Prašau pridėkite mano prie savo kontaktų sąrašo. Iš anksto dėkoju, (vardas).

Neskubėkite siųsti visam 1000 kontaktų sąrašui tą pačią žinutę, žiūrėkite, kaip žmonės reaguoja į jas. Jeigu nesutinka pridėti Jūsų prie savo kontaktų sąrašo, keiskite žinutę.

Turėkite omenyje, kad žmonėms, kuriuos per daug „atakuosite“ žinutėmis, gali paspausti mygtuką „spam“. Geriau veikite lėtai, bet užtriktintai.

7. Bendraukite

Nepamirškite žmogaus, kuris sutiko Jus priimti į savo kontaktų sąrašą. Toliau bendraukite su juo, parašykite keletą žinučių (žinoma, neužverskite jo klausimais ir pasiūlymais!), bet ne daugiau kaip 2 per mėnesį.

Jūs turite užmegzti glaudų draugišką ryšį, paremtą abipuse nauda.

Štai keletas žinučių šablonų, kuriuos galite nusiųsti naujiems savo kontaktams:

Sveiki,(vardas), dėkoju, kad įtrauktėte mane į savo kontaktų sąrašą. Kviečiu tapti mano įkurtos grupės nariu (pavadinimas). Jūsų vardas

Sveiki, (vardas), skaičiau straipsnį apie (įdomus naudingas straipsnis, kuris tam žmogui tikrai aktualus, ir nuoroda į jį).

Tokio pobūdžio žinučių siūlome parašyti ne mažiau kaip 6. Tik tuomet galite pasiūlyti žmogui susitikti ir aptarti bendradarbiavimo galimybes:

Sveiki, (vardas), džiaugiuosi, kad prieš kelis mėnesius įtraukėte mane į savo kontaktų sąrašą. Per šį laiką šiek tiek pažinau Jus ir norėčiau susitikti su Jumis pasikalbėti. Ar Jums tiktų kita savaitė?

8. Sukurkite savo įmonės profilį

Sukurti įmonės profilį lygiai taip pat paprasta kaip ir sukurti savo paties profilį. Tai nemokama!

Norėdami sukurti savo įmonės profilį, galite naudotis nuoroda.

Sukūrę įmonės profilį LinkedIn socialiniame tinkle, nepamirškite dalintis vertinga informacija kasdien. Turinio rinkodara (angl. Content marketing) padeda pritraukti daugiau sekėjų. Turite dalintis naudinga informacija, kas skatintų žmones tapti jūsų įmonės profilio sekėjais.

Pasidalinę kažkokiu pranešimu įmonės profilyje nepamirškite juo pasidalinti ir savo asmeniniame profilyje.

9. Išbandykite LinkedIn reklamą

Sukūrę savo įmonės profilį LinkedIn socialiniame tinkle, galite išbandyti reklamą. Taip padidinsite žinomumą apie Jūsų įmonę ir pritrauksite daugiau sekėjų įmonės profiliui. Įmonės profilio sekėjai yra potencialūs Jūsų klientai.

Kurdami reklamą galite pasirinkti ar mokėsite už paspaudimą ar parodymus. Taip pat galite segmentuoti žmones, kam ta reklama bus rodoma:

  • Žmonėms, kurie dirba tam tikrą darbą arba atlieka tam tikras funkcijas
  • Žmonėms, kurie dirba tam tikroje srityje
  • Žmonėms, kurie turi tam tikrą darbo stažą

 

Galite rinktis vieną iš dviejų reklamos tipų – rėmėjų naujienos (angl. Sponsored updates) arba tekstinės reklamos (angl. Text ads).

LinkedIn reklamos tipai

Rėmėjų naujienos – Jūsų įmonės patalpintų žinučių rodymas tam tikram Jūsų pasirinktam segmentui. Tai padidina Jūsų įmonės „sekėjų“ skaičių.

Tekstinės reklamos – trumpos žinutės ir nedidelio paveikslėlio rodymas tam tikram Jūsų pasirinktam segmentui.

Pasak http://b2linked.com/ įkūrėjo AJ Wilcox, rėmėjų naujienos reklamos tipas dažniausiai pats efektyviausias. Vienu metu galite testuoti kelias reklamas, reklamuodami skirtingus savo įmonės pranešimus. Taip suprasite, koks turinys labiausiai pritraukia dėmesį ir yra sąlyginai pigiausias.

Visi minėti patarimai tikrai efektyvūs, tik efektyvumą pajusite ne iš karto. Tai ilgalaikė strategija, kuri atims iš Jūsų nemažai laiko, tačiau kur kitur internete rasite tiek daug verslo atstovų (šiuo atveju jūsų potencialių klientų) vienoje vietoje?

www.desiniojiranka.lt taip pat pradėjo vykdyti šią strategiją, tad vieną dieną sulaukę panašių žinučių nenustebkite, o priimkite mus į savo kontaktų sąrašą.