Efektyvus Facebook marketingas 2015 metais - Dešiniojiranka - virtualūs asistentai
16481
single,single-post,postid-16481,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.6.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.6.2,vc_responsive

Efektyvus Facebook marketingas 2015 metais

20 Jul Efektyvus Facebook marketingas 2015 metais

Facebook socialinis tinklas per keletą metų labai pasikeitė. Įmonės Facebook marketingas taip pat turi kisti. Tai, kas sulaukdavo vartotojų dėmesio prieš keletą metų, dabar nebūtinai sulauks tokio paties rezultato. Žemiau pateikti patarimai, kaip efektyviai valdyti Facebook marketingo strategiją.
1. Savo paskyroje turite dalintis tokiu turiniu, kuris sukelia žmogui gilias emocijas, skatina tuo turiniu pasidalinti su draugais. Talpindami tam tikrą turinį, užduokite sau klausimą, ar suteiksite žmogui kažkokią pridėtinę vertę.
2. Visuomet:
2.1 Pilnai užpildykite aprašymą apie įmonę – internetinės svetainės adresas, telefono numeris, veiklos sritis ir t.t.
2.2 Naudokite teisingus hashtag’us (#)
2.3 Stenkitės rašyti be gramatinių klaidų
2.4 Bendraukite draugiškai, atvirai, o ne skatinkite pirkti
2.5 Vizuali medžiaga (nuotraukos, video) veikia geriau nei rašyta
3. Stenkitės kaip galima greičiau reaguoti į klientų užklausas, komentarus. Socialinis tinklas ir vartotojai jame naršo 24/7.
4. Pirkdami reklamą Facebook pasieksite daugiau potencialių būsimų vartotojų ir jūsų profilio gerbėjų. Svarbu sukurti efektyvias reklamos kompanijas, tuomet už minimalias sąnaudas jos atneš maksimalų rezultatą.
5. Stenkitės, kad jūsų talpinamas turinys gautų atgalinį atsaką – žmogus paspaustų mygtuką „like“, komentuotų jūsų turinį. Paspaudusius „like“ mygtuką vartotojus galėsite pakviesti tapti jūsų puslapio gerbėjais.
6. Susikurkite ne tik įmonės, tačiau ir asmeninį profilį Facebook socialiniame tinkle. Pasidalinus kažkokiu turiniu įmonės socialiniame tinkle, pasidalinkite juo spausdami mygtuką „share“. Taip jūsų turinį pamatys daugiau žmonių.
7. „Nespaminkite“ savo įmonės profilio „sienoje“. Facebook‘as reaguoja į pranešimus apie Spam, ypatingai, kai aktyviai agituojate vartotojus pamėgti puslapį, pasidalinti juo ar atlikti kitą panašų veiksmą.
8. Jeigu organizuojate kažkį renginį arba turite kuo pasidalinti su savo esamais/potencialiais klientais, sukurkite Renginį (ang. Event) Facebook‘e ir pakvieskite draugus dalyvauti jame.

Rodos, paprastos taisyklės, tačiau dažnai joms įgyvendinti įmonės vadovas neturi laiko, o ir pasamdyti žmogų, kuris administruos įmonės socialinius tinklus, reikia nemažų lėšų. Tokiu atveju gali padėti Virtualūs laisvai samdomi asistentai – www.desiniojiranka.lt
Nekilnojamo turto brokerė Jūratė Radzevičiūtė pasinaudojo virtualių laisvai samdomų darbuotojų paslaugomis. www.desiniojiranka.lt iki šiol administruoja brokerės Facebook profilius – Rejura ir kt., reklamuoja parduodamus bustus Facebook socialiniame tinkle. Investavusi 250 EUR per mėnesį į Facebook administravimą ir reklamą ji pardavė net gi keliais būstais daugiau.
Jeigu ir Jūs norite, kad minėta Facebook marketingo strategija būtų efektyvi, o tai patiems padaryti trūksta laiko, žinių ar lėšų, kreipkitės info@desiniojiranka.lt. Virtualiais dirbantys profesionalai Jums padės pasiekti geriausią rezultatą minimalios išlaidomis.