Facebook naujienų srautas ir jo parodymai vėl keičiami: dabar bus vertinama, kiek laiko praleisite žiūrėdami ar skaitydami „postą“ - Dešiniojiranka - virtualūs asistentai
16485
single,single-post,postid-16485,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.6.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.6.2,vc_responsive

Facebook naujienų srautas ir jo parodymai vėl keičiami: dabar bus vertinama, kiek laiko praleisite žiūrėdami ar skaitydami „postą“

16 Jun Facebook naujienų srautas ir jo parodymai vėl keičiami: dabar bus vertinama, kiek laiko praleisite žiūrėdami ar skaitydami „postą“

Praėjusį penktadienį Facebook kūrėjai pranešė, kad Facebook naujienų srautas (anlg. News feed) ir jo parodymai vėl keičiami. Dabar bus vertinama, kiek laiko žmogus praleido žiūrėdamas ar skaitydamas tam tikrą pasisakymą (toliau „postą“). Bus vertinamas faktiškai praleistas laikas žiūrint ar skaitant naujieną. Kuo ilgiau vartotojas skaitys vieną „postą“, tuo daugiau vartotojų jis bus parodytas ir tuo aukščiau vartotojų naujienų sraute.
Prieš tai Facebook naujienų srauto parodymai rėmėsi ne laiku, praleistu vartotojui žiūrint į vieną postą, o vartotojų susidomėjimo parodymų kiekiu – „posto“ mėgimas (like), komentavimas ar dalinimasis. Kuo daugiau vartotojų parodė susidomėjimą postu – paspaudė „like“, komentavo ar dalinosi juo, tuo daugiau Facebook vartotojų (turimų gerbėjų, draugų) jis buvo parodytas.
Facebook vystytojai teigia, kad tai nebus paparastas laiko matavimas, kiek sekundžių žmogus praleidžia skaitydamas „postą“. Kai kurie žmonės gali praleisti 15 sekundžių skaitydami ar žiūrėdami į paskelbtą „postą“, nes jiems įdomi, kiti gali tiek pat laiko praleisti žiūrėdami į jį ir laukdami, kol jis „užsikraus“ esant lėtam interneto ryšiui.
Išanalizavus Facebook vartotojų praleistą laiką prie vienos ar kitos naujienos pastebėta, kad prie tikrai įdomių ar jiems aktualių „postų“, tokių kaip brolio vestuvių nuotraukos ar panašiai, jie praleidžia gerokai ilgesnį laiką lyginant su paprastomis naujienomis.
Taigi dabar, jei ilgai žiūrite į brolio vestuvių nuotraukas, patalpintas ar paskelbtas Facebook‘e, Facebookas tai indikuoja, pastebi, ir kitą kartą patalpintą brolio naujieną, nuotrauką ar „postą“ jums parodys aukštesnėje pozicijoje naujienų sraute.
Pagrindinis šio ir prieš tai buvusių Facebook algoritmų pakeitimo tikslas – padaryti naujienų srautą (news feed) kuo patrauklesnį vartotojui.