Klientų paieška - skambučiai telefonu - Dešiniojiranka - virtualūs asistentai
Naujų klientų paieška Jus vargina? Galbūt planuojate samdyti pardavimų vadybininką? Surasti tinkamą žmogų užims laiko, kils abejonių, ar surastas žmogus tikrai gerai atliks savo darbą. Šį darbą galite "outsorcinti" virtualiems darbuotojams
šalti skambučiai, pardavimai telefonu, klientų paieška, outsorce, telemarketingas
16532
single,single-post,postid-16532,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.6.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.6.2,vc_responsive

Klientų paieška – skambučiai telefonu

08 Dec Klientų paieška – skambučiai telefonu

Naujų klientų paieška – skambučiai telefonu

Ar Jūs vykdote naujų klientų paiešką? “Šalti” skambučiai telefonu gali padėti jų gauti. Žinoma, jūs, kaip ir kiekviena įmonė, turite ir nuolatinių, lojalių klientų. Tačiau niekas negarantuos, kad lojalūs klientai visada tokiais ir liks. Taip gali nutikti dėl įvairiausių, nuo Jūsų nepriklausančių priežasčių. Verslo variklis yra nuolatinė naujų klientų paieška. Taigi, nuo ko pradėti? Mes siūlome pradėti nuo „šaltų skambučių“ telefonu. Tai yra labai svarbus, nors ir nelengvas darbas.

4 patarimai, nuo ko reikėtų pradėti:

  1. Sėkminga pradžia būtų galima įvardinti tikslingos potencialių klientų duomenų bazės sudarymą. Atsižvelkite į tai, kas gali būti Jūsų potencialūs klientai, galbūt tai – specifinės srities atstovai (medicinos, transporto ar kt.).
  2. Sudarius duomenų bazę, pravartu pasiruošti reprezentatyvų, trumpą, tačiau informatyvų pasiūlymą apie Jūsų teikiamas paslaugas arba parduodamą produktą. Rekomenduojame pasiūlymą daryti ne ilgesnį, nei 2 lapų apimties.
  3. Pasiruoškite tekstą, kuriuo vadovaudamiesi kalbėsite telefonu. Tai nereiškia, jog „bersite“ tekstą išmokę atmintinai, bet jis reikalingas tam, kad pirmų pokalbių metu nepamirštumėte paminėti svarbios informacijos.
  4. Įsigilinkite į parduodamo produkto subtilybes. Kuo daugiau žinosite apie produktą, tuo profesionaliau atsakysite klientui į iškilusius klausimus.

Geras ir profesionalus pardavimų vadybininkas žino bendravimo telefonu taisykles, o jų laikymasis lemia potencialaus kliento požiūrį ne tik į prekę ar paslaugą pristatantį vadybininką, tačiau susidaro įspūdį ir apie kompaniją, ir, galiausiai, apie siūlomą produktą. Taigi, kokių pardavimo telefonu taisyklių derėtų laikytis? Iš tiesų jų yra labai daug, šia tema nuolat organizuojami mokymai, kursai, seminarai, yra begalė informacijos internete ar vadovėliuose.

Siūlome atkreipti dėmesį į šiuos 6 punktus, kurie yra labai svarbūs, norint sėkmingai atlikti „šaltus skambučius“

  1. Pirmiausia – pasisveikinimas;
  2. Po pasisveikinimo seka prisistatymas ir pasiteiravimas: „Ar šiuo metu galite kalbėti?“, tačiau jokiais būdais nepradėkite sakiniu: „ Jus trukdo Vardenis iš UAB“, kadangi žodis „trukdo“ sumenkins Jus ir Jūsų pašnekovą nuteiks priešingai, nei Jums reikia.
  3. Pirmąsias pokalbio telefonu frazes geriau tarti lėčiau – potencialus klientas turi persiorientuoti nuo veiklos, kuria užsiėmė iki skambučio, prie pokalbio telefonu. Jei apipilsite pašnekovą informacijos srautu greitai kalbėdami, jam susidarys įspūdis, jog skubate ir bijote, kad Jūsų neišklausys, o tai ir perša išvadą, kad neverta klausyti, nes nieko naudingo nepasiūlysite.
  4. Kitas labai svarbus aspektas – užduokite daugiau klausimų savo pašnekovui, nei kalbate pats. Tai yra be galo svarbu, ne tik tam, kad išsiaiškintumėte kliento poreikius, bet ir tam, kad įtrauktumėte pašnekovą į diskusiją ir paverstumėte jį lygiaverčiu pokalbio dalyviu.
  5. Bendravimo stilius. Kiekvienas pardavimų vadybininkas dažniausiai turi savo bendravimo stilių: vieni bendrauja formaliu stiliumi ir laikosi profesinio atstumo, kiti palaiko „draugišką“ bendravimo stilių, treti – gali ir pajuokauti. Tačiau bet kokiu atveju, nedera peržengti profesinės etikos ribų.
  6. Balso tembras. Pirmiausiai, Jūsų balsas padeda sudaryti pirmąjį įspūdį potencialiam klientui. Jūsų pašnekovas nemato skambinančiojo, tačiau girdi Jūsų balsą, o iš balso tembro ir intonacijos intuityviai susiformuoja tam tikras įspūdis. Jis gali būti tiek geras, tiek blogas. Balso tembrą lemia ir pasitikėjimo savimi lygis, ir psichologinė bei fizinė savijauta.

Sunkiausia yra pradėti. Rodos, kad šiam darbui reikia pasiryžti. Vienintelis, ir pats geriausias  receptas yra ryžtis ir skambinti, skambinti, skambinti. Po savaitės aktyvių skambučių į tai žiūrėsite tiesiog kaip į darbą, kitas dalykas – po truputį įgysite labai geros patirties, perprasite bendravimo telefonu ypatumus bei imsite pasitikėti savimi.

Esate labai užimtas žmogus, turite daug darbo ir neturite laiko atlikti „šaltų skambučių“? Tokiu atveju greičiausiai apsvarstysite galimybę samdyti pardavimų vadybininką. Žinoma, svarstant šią galimybę iš karto susiduriate su dilemomis – surasti tinkamą žmogų užims laiko, kils abejonių, ar surastas žmogus tikrai gerai atliks savo darbą, ar atsipirks, kaip įrengti jam darbo vietą ir pan. Tokius darbus siūlome „outsorcintivirtualiai samdomiems darbuotojams, tokiems, kaip www.DesiniojiRanka.lt, taip sutaupysite galybę brangaus laiko, gausite jau apmokytus profesionalus ir užtikrintą rezultatą.